Gyakran ismételt kérdések

cover__image

Kirándulásokkal kapcsolatos információk


  • Hogyan tudom lefoglalni a kirándulást?

Kirándulásainkat lefoglalhatod online, telefonon keresztül vagy személyes találkozónk alkalmával.

  • Szükséges-e előre foglalnom vagy elég a kirándulás napján jelentkeznem?

Kirándulásainkat ajánlatos legalább 2-3 nappal előbb lefoglalni mivel limitáltak a helyek.

  • Lefoglaltam kirándulásomat, azonban rossz időt jeleznek. Átrakhatom másik napra?

Igen, lehetőséged van a kirándulás napja előtt módosítani az indulás napját, azonban ezt csak egyszer teheted meg. Többszöri módosításra csak a szervezők beleegyezésével van lehetőség. Felhívnám a figyelmedet arra, hogy Zadar mikroklíma, így az időjárást kiszámítani majdnem lehetetlen. Telefonos előrejelzések pedig semmit sem érnek. :)

  • Befizettük a kirándulást, azonban nem mindenki tud részt venni. Mi lesz az ő részükkel?

Kirándulásainkat az indulás előtt 24 órával előtte indoklás nélkül lemondhatod, a befizetett összeget pedig automatikusan visszautaljuk számládra. Lehetőséged van 12 órával az indulás előtt kirándulásodat másik napra átrakni, így a befizetett összeg nem vész el. Sajnos, ha nem jelzitek felénk legalább 24 órával az indulás előtt, a befizetett összeg 30%-át a kirándulás szervezői megtartják.

  • Lefoglaltam a kirándulást, biztos lesz ülőhelyem?

Foglalásokat azért végezzük, hogy mindenkinek legyen ülőhelye. Vegyétek figyelembe, hogy a főszezonban a megnövekedett forgalom végett nagyobb a létszám a kirándulásokon.

  • Biztonságos a hajó amivel a kirándulást szervezitek?

A hajóstársaságoknak éves szinten kötelező a hajóikat felülvizsgálniuk és amennyiben hibát észlelnek azonnal kijavítaniuk. Ezért biztosra vehetitek, hogy jó kezekben vagytok. :)

  • Mentőmellény van a hajókon?

Kötelező felszerelésnek számít a mentőmellény a hajós kirándulásokon, azonban viseletük nem kényelmes az utazás során, ezért ha csak lehet ne kérjétek a legénységtől. :)

  • Mennyire kiadós az ebéd a hajóskirándulásokon?

Az ebéd bőséges, így egy felnőtt személy számára is elegendő. Amennyiben a szervezők több ebédet készítettek, repetára is van lehetőség. Természetesen ez az adott naptól függ.

  • Ételallergiám van, mit ehetek a kiránduláson?

Ételallergiás kérdéseket kérlek jelezzétek nekünk telefonos egyeztetés alkalmával.

  • A kirándulásokon milyen nyelvet beszélnek? Tud valaki magyarul? 

Kirándulásainkon az idegenvezetők/legénység/kapitány angol illetve horvát nyelven kommunikálnak. Azonban bármilyen nyelvi akadály merülne fel hívjatok minket bátran. Mindig rendelkezésetekre állunk minden kérdésben.


Fizetéssel kapcsolatos információk


  • Nem jelentem meg a kiránduláson, elveszítem a befizetett összeget?

Amennyiben lehetőséged van másik nap részt venni, a következő szabad napra módosítjuk a foglalásodat. Máskülönben a befizetett előleg 30%-át a kirándulás szervezői megtartják veszteségeik csökkentésére.

  • Előre utaltam azonban nem tudok résztvenni a kiránduláson. Mi lesz a befizetett összeggel?

Kirándulásainkat az indulás előtt 24 órával előtte indoklás nélkül lemondhatod, a befizetett összeget pedig automatikusan visszautaljuk számládra. Lehetőséged van 12 órával az indulás előtt kirándulásodat másik napra átrakni, így a befizetett összeg nem vész el. Amennyiben nem mondod le a kirándulást időben, a kirándulás szervezőinek jogában áll a befizetett összeg 30%-át megtartania veszteségeik csökkentésére.

 

 

Az oldal sütiket használ, hogy személyre szabjuk a tartalmakat és reklámokat, hogy működjenek a közösségi média funkciók, valamint hogy elemezzük a weboldal forgalmát. Bővebben a "Beállítások" gombra kattintva olvashat.
Az oldal sütiket használ, hogy személyre szabja az oldalon megjelenő tartalmat és reklámokat.